Virtuális Asszisztens

 kép:pixabay

Virtuális asszisztens szolgáltatás

Virtuális asszisztensként pénzügyi és kontrolling feladatok elvégzésére van lehetőség. Ez olyan mintha egy vállalkozás pénzügyi vagy kontrolling szakembert alkalmazna, de nem teljes munkaidőben, hanem egy-egy projektfeladatra, vagy olyan rutin feladatra, amit rendszeresen el kell végezni, de nincs már rá kapacitása, és teljes munkaidős foglalkoztatott szakembert nem szeretne alkalmazni.

Pár feladat:

Olyanhoz tudnám hasonlítani, mint egy kisvállalat vezetőjének pénzügyesre lenne szüksége, aki inkább pénzügyes feladatokat lát el asszisztensi funkcióban.

  • Gazdasági események vezetése, kimutatása Excelben,
  • Likviditás tervezés,
  • Számla kiállítása,
  • Áfa analitika,
  • Könyvelőnek számlák összeállítása

Kontrolleri feladatok

  • Eredménykimutatás tervezése, terv – tény elemzése,
  • Bevétel és költség tervezés, terv tény elemzés
  • Árképzés, haszonelemzés
  • tanácsadási feladatok költséggazdálkodásra,
  • kontrolling rendszer kiépítése

Ez a megoldás leginkább kisvállalatok számára jelent könnyebbséget, de akár nagyvállalatok esetében is segítség lehet, ha nem terveznek 8 órás munkakörben alkalmazni a munkavállalót.

Kompetenciák amire szükség van pénzügyi és kontrollingos feladatok ellátásához:

15 éves pénzügyi és kontrollingos munkatapasztalat, vezetői beállítottság, logikus gondolkodásmód, rendszer szemlélet, haszon maximalizálási látásmód!

 Önnek is szüksége van virtuális asszisztenre?

Érdeklődés esetén keressen elérhetőségeinken!

 

 

Telefon:+36-70-534-8423
E-mail:support@it-pack.com
Elérhetőségek